فروشگاه پایابلوم

پایابلوم نمایندگی یراق‌آلات با کیفیت در ایران

پایابلوم با جمع‌آوری بهترین برند‌های یراق‌آلات و اتصالات در زمینه کابینت و کمد‌های مدرن این امکان را به شما می‌دهد که به طور یک‌پارچه با محصولات روز دنیا رو به رو شوید و راحت‌تر انتخاب کنید. علاوه بر این، پایا بلوم سال‌هاست که به طور رسمی نمایندگی این برند‌ها را به عهده دارد. شاید شما کمتر شرکتی را در ایران مشاهده کنید که نمایندگی رسمی چندین برند معتبر جهانی را برای سال‌های متمادی داشته باشد و این مهم به شما در اعتماد کردن به پایا‌بلوم کمک فراوانی خواهد کرد‌، کافی است نیاز خود را با ما در میان بگذارید، ما بهترین انتخاب‌ها را برای شما مطرح خواهیم کرد.

شرکت ما سال‌های متمادی است که نمایندگی چند برند بسیار مرغوب در یراق‌آلات کابینت را به عهده دارد که به اختصار به شرح آن‌ها می‌پردازیم‌.

نمایندگی بلوم:

شرکت ما چندین سال است که یکی از نمایندگان رسمی بلوم در ایران است‌. محصولات بلوم از لحاظ کیفیت بسیار مرغوب بوده و انواع نیاز‌ها را برطرف می‌ساز‌د‌. ما این افتخار را داریم که نمایندگی محصولات جک بلوم‌، لولای کابینت بلوم‌ (لولا بلوم)، ریل کابینت بلوم و تقسیم کننده‌های داخلی بلوم را بر عهده داریم.

نمایندگی پکا:

پکا یک برند بسیار معتبر در تولید یراق‌آلات کابینت است و برای محیط‌های مختلف منزل شما از جمله آشپزخانه‌، اتاق خواب‌، اتاق نشیمن‌، حمام و ... محصولات بسیاری ارایه کرده است. محصولات پکا در عین زیبایی بسیار منحصر به فرد، از دوام بالایی نیز برخودار هستند.

نمایندگی باخمن:

برند باخمن در تولید محصولات منحصر به آشپزخانه فعالیت دارد و ما با داشتن نمایندگی این برند آرامش شما را در آشپزخانه تامین می‌کنیم.

نمایندگی ایتالیانا:

برند ایتالیانا محصولات متعددی در زمینه یراق‌آلات تولید می‌کند و ما با داشتن نمایندگی این برند سال‌هاست شما را در داشتن خانه‌ای ایده‌آل یاری می‌کنیم‌. محصولات ایتالیانا در عین طراحی فوق‌العاده بسیار کاربردی بوده و شما را در داشتن خانه‌های مدرن بسیار یاری می‌کند‌.

نمایندگی کسه‌بوهمر:

برند کی‌سی‌بوهمر در زمینه یراق‌آلات و قفسه‌های جذاب در محیط‌هایی مـثل اتاق‌خواب، حمام و آشپزخانه فعالیت گسترده‌ای دارد‌. کافی‌ست محصولات این برند را مشاهده کنید، حتما از جذابیت و موارد استفاده متعدد آن‌ها شگفت‌زده خواهید شد. یراق‌آلات آشپزخانه کی‌سی‌بوهمر تنوع و زیبایی خاصی دارند که پاسخگوی تمام سلیقه‌ها است.

نمایندگی استاراکس:

شرکت ما سال‌هاست که نمایندگی رسمی استاراکس را به عهده دارد. استاراکس یکی از برند‌های معتبر جهانی در زمینه تولید یراق‌آلات آشپزخانه و انواع قفسه می‌باشد. داشتن گروه‌های متعدد محصول از مزیت‌های این برند است.

نمایندگی ملونی:

ملونی یک شرکت چینی در زمینه انواع یراق‌آلات و تجهیزات کاربردی است که فعالیت خود را در سال 1998 آغاز کرده و با هدف رسیدن به بهترین و باکیفیت‌ترین محصولات، جدیدترین متدها را برای تولید به کار گرفته است. ملونی برندی است که به سبب کیفیت عالی محصولاتش مورد استقبال قرار گرفته و تاکنون به بیش از 100 کشور در دنیا صادر می‌شود. 

امروزه با تولید طیف گسترده‌ای از محصولات توانسته جایگاهی ویژه در سراسر دنیا داشته باشد. شرکت Melloni در زمینه تولید و عرضه انواع یراق‌آلات کابینت، تجهیزات روشنایی، انواع لولا، جک کابینت، دکوراسیون و... فعالیت می‌کند.

شرکت ملونی به دلیل رنج گسترده‌ای از محصولات و یراق‌آلات کابینت دارای طیف مختلفی از قیمت‌ها است.

نمایندگی فانتونی:

شرکت فانتونی با استفاده از علم ارگونومیک (که به افزایش و بهبود سلامت روانی و کارآمدی بیشتر انسان، منجر می‌شود) به تولید انواع یراق‌آلات، سیستم‌های اداری، پوشش‌های دیوار و کف، عایق‌های صداگیر و همچنین سیستم‌های تابشی می‌پردازد. شرکت فانتونی با داشتن چندین لابراتور ابتدا طرح‌های اولیه‌ی خود را آزمایش کرده، سپس به تولید انبوه می‌رساند. لازم به ذکر است، شرکت فانتونی با داشتن محصولاتی منحصر به فرد و با کیفیت خوب دارای چندین گواهی استاندارد بین‌المللی می‌باشد و همچنین به دلیل رنج گسترده‌ای از محصولات، دارای طیف مختلفی از قیمت‌ها است.

نمایندگی مپا:

مپا یک برند ترکیه‌ای است که در زمینه طراحی و تولید انواع یراق‌آلات و تجهیزات کاربردی فعالیت می‌کند و بهترین و باکیفیت‌ترین محصولات را تولید و عرضه می‌کند. مپا همواره برای گسترش محصولات باکیفیت دست به تولید انواع جدیدی از محصولات و یراق‌آلات می‌زند و به بیش از 100 کشور صادر می‌کند. شرکت مپا به دلیل رنج گسترده‌ای از محصولات و یراق‌آلات کابینت، دارای طیف مختلفی از قیمت‌ها است که می‌تواند برای بسیاری از افراد با بودجه‌های مختلف مناسب باشد.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا نظرات خود را فارسی بنویسید.
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد
  • - اگر می‌خواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد، به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.