تاریخچه بلوم

تاریخچه بلوم

شرکت بلوم در سال 1952 میلادی توسط جولیوس بلوم در اتریش تاسیس و راه اندازی شد.نام بلوم مخفف کیفیت،نوآوری و خدمات عالی به مشتریان است.شرکت بلوم سخت افزاری در حوضه یراق آلات آشپزخانه تولید می کند که کار در آشپزخانه را برای کاربران آسان تر کرده است.

این شرکت بیش از 7 دهه در حال فعالیت در زمینه تولید یراق آلات آشپزخانه است و توانسته محصولات با کیفیت و مرغوبی را روانه بازارهای جهانی کند. تیم مجرب فنی و طراحان بلوم محصولات تولیدی را با استانداردهای روز جهانی و بر پایه بهینه سازی فضاها در جهت نیازهای روزمره تولید کرده‌اند. روند تولید محصولات بلوم ، از شروع طراحی تا مرحله تولید و توزیع، با بهره گیری از پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌ها انجام می‌شود و برای همین جایگاه خوبی را در بازار رقابت جهانی برای خود به دست آورده است.

 هر یک از محصولات بلوم با در نظر گرفتن تجربه مشتری و برای حمایت از آنها با دقت بالا طراحی شده است که شامل ساخت لولاهای مخفی، سیستم های کشو و سیستم های درب های بالابر می باشد که به صورت تخصصی و مهندسی طراحی شده است . مثلا از فناوری لمسی تا باز کردن درب یا کشو با بسته شدن نرم، به مدرن شدن آشپزخانه شما کمک می کند.

شرکت بلوم و آشنایی با آن

تحقیقات و مشاهدات

شرکت بلوم سالهاست که درباره نیازها و خواسته های کاربران آشپزخانه در سراسر جهان تحقیق می کند. نتایجی که از روی عادت ها،نیازها و خواسته های کاربران به دست آمده به این شرکت کمک کرده تا ایده های محصولات جدید را متناسب با این نیازها طراحی و تولید کند.

تحقیقات و مشاهدات؛ الگوهایی در نحوه حرکت افراد آشپزخانه وجود دارد. بیشتر آماده سازی ها جایی بین سینک ظرفشویی و اجاق گاز انجام می شود و بسیاری از افراد خم می شوند یا از صندلی و پیشخوان بالا می روند تا به وسایل داخل کابینت برسند.

پس از مشاهده این الگوها در فعالیت ها و فرآیندهای رایج در آشپزخانه، انواع نیازهای عملی آشپزخانه شناسایی شده که عبارتند از : نیاز به فضای ذخیره سازی، نیازهای سازمان داخلی یا الزامات عملکردی که بر اساس این فعالیت ها، توسعه محصولات صورت گرفته است.

کیفیت و نوآوری

کیفیت ، نوآوری و ماندگاری تضمینی؛ عملکرد و کیفیت محصولات شرکت بلوم برای ساده کردن سبک زندگی، بهبود خانه و ماندگاری مادام العمر طراحی شده است.کیفیت در تولید محصولات این کمپانی اهمیت ویژه ای دارد. ابزارها و سیستم های تولیدی در همه کارخانه ها تحت شرایط آزمایش دقیق یکسانی قرار دارند.سیستم مدیریت کیفیت بلوم دارای گواهینامه ایزو ۹۰۰۱ می باشد. به این معنی که مشتریان می توانند کیفیت ثابتی را در هر یک از محصولات بلوم انتظار داشته باشند.

ساخت و نوآوری

ساخت و نوآوری همیشه و از همه لحاظ در شرکت BLUM؛ زمان های بسیار زیادی را صرف پیگیری فرآیند تولید بهتر کرده است. این موضوع نه تنها کارآمد و نوآورانه است، بلکه ضایعات کمی نیز تولید می کند تا باعث جلوگیری از آسیب به محیط زیست شود.

مزایای حضور در بازار جهانی

 مزایای وجود این مشتری ها تضمین می کند که از ابتدا تا انتها، هر کسی که با محصولات بلوم تعامل داشته باشد، کیفیت را باور کرده و برتری آنرا تجربه خواهد کرد.

تولید کنندگان

شرکت بلوم از نزدیک با اکثر تولید کنندگان کار کرده تا محصولات خود را با برنامه ها و نیازهای آنها مطابقت دهد. کیفیت در محصولات بلوم به تولید کنندگان این اطمینان را می دهد که در طول عمر یک کابینت دوام خواهند داشت.

فروشندگان

از اشتراک گذاری تحقیقاتی که بلوم انجام داده است تا تهیه هر چیزی که برای طرح ها و دکوراسیون ها نیاز است، از فروشندگاه حمایت کرده تا خیال آنها از آنچه که نیاز دارند و خواهند داشت راحت شود.

نصاب ها

شرکت بلوم افرادی که در حوزه ی نصب فعالیت دارند را در اولویت قرار داده است تا بدانند محصولات بلوم قابل استفاده و قابل نصب می باشند. بلوم از تحقیق و باز خورد در نحوه طراحی محصولات خود استفاده کرده است.

مصرف کنندگان

برای کمپانی بلوم این موضوع مهم است که محصولات به گونه ای ساخته شوند که در طول عمر آشپزخانه دوام بیاورند. از طریق تحقیقات و مشاهدات گسترده، الگوهایی را در نحوه استفاده و حرکت افراد در آشپزخانه کشف کرده است که این محصولات کمک می کند که همه ی این موضوعات در طولانی مدت کار را برای کاربران آسان تر کند.

ارسال نظر
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا نظرات خود را فارسی بنویسید.
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد
  • - اگر می‌خواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد، به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.